onsdag 16. februar 2011

Kan det være? er det sant? Ja! Det er SNØ!

Eller ihvertfall et par snøfnugg... tror ikke det er mange som meg for tiden, men jeg savner snø. Når det først skal være vinter og kaldt, kan det like så godt være pittelitt koselig pudder rundt om kring for å skjule trist gress, asfaltstøv og generell gråhet. Jeg har virkelig gått inn for å skaffe oss snø, men Vintermann tar ikke hintet. Jeg har blant annet laget en snødans som er som følgende: 45 graders bøy i armene, albuene inntil siden, knyttede never, rompa ut og kjempe glad vrikking mens man synger høyt og falskt: DURUMDUMDUMDUMDUM DUM! Denne dansen har blitt danset hardt og lenge til liten nytte. Nå har jeg imidlertid  funnet noe som kan gi oss litt vakker hvithet. Print ut bildet du ser til høyre. Klipp ut snøen. Kastes i luften. Gjentas. Så kjære venner blir det fint til våren endelig melder sin ankomst.

Walking in a winter wonderland <3

6 kommentarer:

  1. Jatakk, sol & sommer. 30 grader, utepils....

    SvarSlett
  2. You got it dude! reker og mojhito og en anelse solbrent. BADE!!!

    SvarSlett
  3. Jeeii en Lene blogg! <3 Eg kan sende litt snø i posten..eller faxe den e vell bedre så komme den fortere:) Her har nemli kong vinter meldt sin ankomst på ny

    SvarSlett
  4. Enig med Anders. Can i have sol og varme plz?

    Mojito!! NAMME! =D

    - Pat

    SvarSlett
  5. Vi har fått vår helt egen snø Ellen :) Bloggen min må ha magiske evner!
    Kjenner Mojito nærmer seg sakte men sikkert. Selvfølgelig skal jeg skaffe dere varme, men alt til sin tid ;)

    SvarSlett
  6. Lene du må legge deg te som følger inne hos meg og;)

    SvarSlett