torsdag 17. februar 2011

En fredfull demonstrasjon på en vanlig torsdag

Jeg har skjønt hintet med at snøstuntet mitt ikke var særlig puppulært blant Stavangers borgere da jeg fikk dette bildet i innboksen min. Jeg beklager at min hvite lykke blir oppfattet som djevelpudder og grunn til alt kaos, men kjenn godt vare snøen! Snart er vi svette og klamme, solbrente og alt for mette på grillmat. Høres ikke feil ut i det hele tatt faktisk. Men for nå, la meg nyte snøen min ihvertfall i dag. Så skal jeg se om ikke det kommer en vårdans snikende i løpet av uka så gåsungene kan få komme fram og snøklokkene titte opp av tinende bakke.

Ha en riktig så trivelig snødag kjære venner :)

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha!!
    Du er helt topp vennen, selv med snødans... *ler*
    Var ikke jeg som sendte bildet altså :-p

    SvarSlett
  2. hehehe ska prøve så godt jeg kan å kutte ned på snødans ;) men lure fortsatt på kem som har gjort snømytteri...

    SvarSlett